Juke Sneak Preview

Gestart door T&T, november 03, 2019, 11:09:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

T&T




Zo'n 2 weken geleden ben ik in Maarsen geweest voor de sneak preview van de Juke.
Aldaar kwam ik Jukyman (Martijn) en BlackWhiteJuke (Marco) tegen.

Met een bak koffie werden we ontvangen waarna de preview begon.
Toen de preview voor ons begon werden we een ruimte in geleid waar een film werd afgedraaid.



Hierna gingen we naar de wagens toe waar uitleg gegeven werd over de nieuwe Juke.
Dit was best kort en omdat het om die tijd dat we er waren niet druk was zijn we opnieuw de wagens gaan bekijken.
Er stonden twee wagens waarvan er een onthult werd, dus bij de tweede ronde hebben we die andere wagen het doek omhoog gehaald.
Daar hadden we geen spijt van gezien die andere wagen een mooiere uitvoering was naar mijn mening.
Ik denk ook dat het de Premium versie is waar er 500 van gemaakt worden.
De velgen van die uitvoering zijn anders dan de N-Design.

     
Primium velg                                                              N-Design velg

Naar ik gehoord heb heeft de Tekna uitvoering 17" velgen die niet getoond zijn.
Ik heb bij mijn dealer navraag gedaan en dat klopte.
Ook gevraagd hoe en waarom want een Tekna is toch de meest luxe uitvoering ?

De N-Design is de sportieve uitvoering en de Tekna heeft meer beveiligingen en gadgets.
Natuurlijk is het mogelijk om ook onder de Tekna 19" velgen te krijgen, maar dat kost meer natuurlijk.

Wat me ook opviel was dat het Nissan logo op het stuur ijs-chroom is.



We hebben helaas niet het geluid van de Bose installatie gehoord, maar de speakers in de hoofdsteunen schijnen het geluid ruimtelijker te maken,
dus jammer dat we dit niet hebben kunnen horen.



Dit zijn de prijzen die getoond werden zonder die van de Premium.



Dan heb ik hieronder nog even wat beelden samen gevoegd voor een kleine impressie van de Preview.

https://youtu.be/KrOeja-uvTU


Een kanttekening heb ik wel.
Ik vond de presentatie/onthulling vergeleken met het verleden wat wij hier op Qashqai-Passion van Nissan gewent zijn, erg primitief.

Als forum had ik verwacht dat Nissan ons als Passionisten en potentiëlen klanten uitgenodigd zou hebben.
Mijn dealer heeft mij in de gelegenheid geboden om daarheen te kunnen.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Nissanwielmonteur

Dat Bose systeem in de hoofdsteun is leuk maar gaat heel snel vervelen.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!