Inruilaanbod dealer

Gestart door laredo, september 14, 2019, 22:10:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sss

zozo wat zijn we weer vreselijk objectief, de nissan dealers moeten ook hun brood verdienen denk ik dan, als een aanbod je niet aanstaat ga je er niet op in, maar ga hier niet zitten klagen
2009  1.6 Acenta   night shade
2012  1.6 Connect  silver metallic
2014  1.2 Dig-T Connect zwart metallic
2016  1.2 Dig-T Connect  smokey silvewr metallic

tigrimang

#46
Het gaat niet om klagen...en objectief is het evenmin.... het gaat om het feit dat ze onjuiste reclame / aanbiedingen adverteren....waar ze met onze privacy achtige gegevens dus aan de gang gaan.....en vervolgens ons de oor aan naaien door heleboel zaken te verzwijgen en later mee te pronken in hun thuisvoordeel....
Tuurlijk mogen ze verdienen..... en dat doen ze echt wel...
En een forum is niet om te klagen maar om ervaringen te delen (mag ook met een mening erbij hoop ik.....en dat doen we ;)
Als je dat als klagen ziet... lees dan een ander onderwerp en stoor ons niet, want de topic starter heeft duidelijk gevraagd wat onze ervaringen zijn en wat we er van denken  :P  ;D (sarcastic)
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Qsil

#47
De waarheid mag gezegd worden toch?   :-X
De plaatselijke Nissan dealer is nou niet de gezelligste om zaken mee te doen, vandaar waarschijnlijk  dat zijn imperium hier in de regio ook een stukje is ingekrompen. 
Nissan Qashqai Tekna, wit, 2012, 2.0, 4 wdr. automaat, benzine, side bars, dubbele uitlaat, spatlappen, Bose installatie, Nissan drl.

Hanno

Zoals ik ook al gezegd heb snap ik ook wel dat er bij de dealers brood op de plank moet komen,
maar het gaat mij inderdaad om de misleidende aanbieding die ze mij persoonlijk toesturen  :yep:

Als ik puur naar de geboden inruilprijs kijk, dus zonder de vaste klanten korting, dan zou ik meer dan 8000 euro per jaar afschrijven. Ik heb al heel wat nieuwe auto's gekocht in mijn leven, maar zoveel heb ik nog nooit afgeschreven per jaar. Zelfs niet op één van mijn auto's die ik maar 12 maanden heb gehad  :neen:
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

laredo

Het zou Nissan inderdaad hebben gesierd als ze bovenop een scherpe, marktconforme inruilprijs een bonus hadden gedaan in de vorm van de vaste klanten korting van 3750,- euro. Maar ja dan moet er waarschijnlijk geld bij. Aan de andere kant was het wel goede reclame geweest.

Geld verdienen garages volgens mij vooral aan het totaal aantal verkochte auto's per kwartaal/jaar en aan het onderhoud. De marge op 1 verkochte auto is klein is mij verteld.
2012 QQ 1.6 Acenta black - UGO ad6080 - Rear camera
2017 QQ 1.2 Dig-T N-Vision pearl white
2022 Kia Niro '23 hybrid steel grey

Hanno

#50
Gisteren weer een geweldige aanbieding van Nissan in de bus gekregen.

Omdat ze zo blij met mij zijn kan ik tot meer dan Euro 4000 loyaliteitskorting krijgen op een nieuwe Qashqai.
Voorwaarde is wel dat de nieuwe auto op voorraad moet zijn.

Ik durf al niet meer naar de dealer te gaan  :-X
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

tigrimang

Ik denk dat je wel gaat koekeloeren :P
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Hanno

#52
Met het nieuwe model op komst is de kans niet erg groot  :neen:

Ik moet zeggen sinds de laatste aanbieding (8 maanden geleden) is de indicatieve inruilwaarde behoorlijk omhoog gegaan  :-
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

tigrimang

Ze hebben denk iets te veel voorraad  :-

Maar inderdaad. Bij een nieuwe Qashqai 2020 op komst zullen wellicht de 'voorraad' modellen blijer zijn met jouw als trouwe ("loyale") klant.....

;D
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

emiel10

Ik heb het aanbod ook ontvangen, 8000 euro bijleggen om mijn QQ tekna facelift(1.2) met 16k km in te ruilen op een 1.3 N-Connecta.

Zou ze een hoop post schelen als ze hun eigen reclame screenen. Dit gaat toch niemand doen....

manfred

Maar je moet ook niet vergeten dat de QQ's in twee jaar tijd ook weer behoorlijk in prijs zijn gestegen
Qashqai 13 MHEV Tekna Magnetic Blue&Black Cold+Design Pack

tigrimang

Ik kom thuis, en ja hoor.... ook ik ben een trouwe klant.

Korting tot 5250,- op qashqai of X-trail.

Mijn inruilbod is bijna 20.000 en dan moet ik nog 10500 bij betalen voor een N-connecta 140PK.

Dat gaan we dus niet doen :(
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Hanno

Mijn inruil aanbod is ook bijna 20000 voor een 1.6 Tekna+ uit 2018, wat een lachertje  :-!
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

tigrimang

Voor n connecta 160pk automaat, 2e hands (maar bijna nieuw met 20.000km) betaal je rond de 25.000.

Lijkt mij een prima alternatief. Een tekna is dan rond de 28.000.

In België zijn de auto's goedkoper dan in NL. Vooral de tekna+.
Bijna geneigd om te kijken of een wagen invoeren nog goedkoper is dan kopen in NL......
:-
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

lapalmeraie

Ik betaalde destijds voor de invoer van mijn stokoude 205je 10 cent !!
Leuke was nog dit ik geen geld had meegenomen en dus "creatief"  :P, de 10 cent uit zijn eigen pennenbak overhandigde.  :-
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T