Juke 2019

Gestart door T&T, september 03, 2019, 18:53:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrick van Neijenhof

Ik moet zeggen dat ondanks het nog altijd een dubbele koplamp partij blijft, dit keer ik het er niet verkeerd uit vind zien. Ook de strakke lijnen aan de achterkant komen mooi uit.

Dus met dat gezegd te hebben, en met de hulp van onze in-house designer Eddy hebben we meteen onze mooie banner voorzien van de nieuwe Juke  ;)
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

T&T

Mag wel zeggen dat het er weer schitterend uitziet.
Bedankt Eddy  \-/
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

jiepie

Nooit echt een voorstander geweest van de Juke ( ik druk mij zeer voorzichtig uit) maar bij deze nieuwe versie moet ik mijn mening toch herzien.

Hanno

Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

Eddy S•

QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

tigrimang

En ik maar denken het is een automatische rollerbaan.. ik zie minimaal 4 mensen elke keer eromheen staan :)
Leuk om te zien!
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Familie Mulder

#21
Hier ons nieuwe bezit.
1.0 DIG-T 117 Premiere Edition kleur Burgundy.


Nissan Qashqai Black Edition (Grijs dak) Epower 2024

T&T

Mooie wagen en gefeliciteerd  \-/
Veel plezier gewenst en ik hoor graag hoe de wagen bevalt.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Hendrik

#23
Het wachten is beloond,( bye QQ  J11 :'( welkom Juke F16 \-/)
vandaag dus onze Juke DIG-T117 N-Design opgehaald en de QQ J11 1,5 DCi Connect edition ingeruild.
De Juke betreft dus de N- Design in Burgundy & Black met als opties
- Interieur Pack
- Technology Pack
- Cold Pack
- Two-Tone Lak
- afneembare trekhaak
waren al wat langer op zoek naar een leuke Juke, we hadden de N design in deze uitvoering enkele maanden geleden "gespot"en zowel mijn vrouw als ik vonden deze in de Two-Tone (Burgundy & Black) icm 19" lichtmetalen velgen Akari Black een mooie combinatie :yep:
Een nieuwe vonden we echter behoorlijk aan de prijs, dus dan maar afwachten op een leuke demo
en ja 2 wkn terug een Demo gespot (van aug-2020)op internet bij Nissan dealer, inruilprijsQQ opgevraagd en icm de vraagprijs besloten we om naar betreffende dealer voor een proefrit
Na de proefrit toch maar eens om de tafel gaan zitten om te kijken of we tot een "deal" konden komen,
en naar wat heen/weer geschuif/gepraat toch tot een deal kunnen komen, wij hadden uiteraard een budget in ons hoofd wat we max bij wilde betalen, en de verkoper wat hij max wilde bieden ;D
al met al zijn beide partijen tevreden denk ik want de koop kon gesloten worden. ;)
Zodra het weer wat beter is zal ik wat foto's  maken en deze hier plaatsen :)
de profiel foto van mij laat al een klein tipje van de sluier zien ;D
01-2008 Nissan Qashqai 2.0 Dci Tekna zwart met.(Black-Beauty)
09-2015 Nissan Qashqai 1.5 Dci Connect Edition /design-pack
              Brons Metallic
08-2020 Nissan Juke 1.0DIG-T117 N Design
             (Burgundy Metallic / Enigma Black)

Nissanwielmonteur

Gefeliciteerd Hendrik,

Veel plezier ermee.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

JukeHarley

Ik dacht dat bij de middenconsole een verlichte ring zat?

Nissanwielmonteur

Die is sinds de productie van datum X niet meer gemonteerd.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

aggie

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst en veel rijplezier gewenst

P/s  schitterende bolide

groetjes Aggie
QQ Tekna Plus 1,3  160 PK  automaat panorama dak nigtshade paars

Hendrik

#28








Hier nog de beloofde foto's voor degene die ze niet op Fb kan zien,

Nu ruim 2500km verder,
aflevering bij Bochane ( Boxmeer) verliep niet vlekkeloos, auto stond niet klaar (junior)verkoper (JvH) was hem halen bij de "poetser" volgens collega verkoper, nou volgens mij was hij door de wasserette geweest en moest er nog wat bandenzwart opgesmeerd worden voor een frissere look,
dus kopje koffie aangeboden gekregen en gewacht totdat JvH er was met de Juke,(ca. 15 min. later)
Wel wat uitleg gekregen hoe/wat, maaaaar!!! opeens miste ik de hoedenplank, was niet meer standaard volgens verkoper, (naast staande nw Juke had er echter wel een) Oh pak die dan maar  ::) ook instructie /OH boekje niet aanwezig,(lag nog in Wpl.?? ) geen witte nummerplaat (bij geplaatste trekhaak), toegezegde Lakstift ook niet aanwezig,( staat nu nog steeds op nalevering >:(, veiligheids pakket ook niet aanwezig!!!
voor de rest leek het aardig voor elkaar volle tank+20 dkm OH beurt gehad(zat in iedergeval schone olie in ;D)
Vertrouwen in Bochane heeft enorme "knauw"gekregen, hoorde later dat JvH per 1-mei niet meer werkzaam is bij Bochane Boxmeer \-/ verkoop nu aanhangwagens, kan nu dus alleen beter worden bij Bochane ;D
verder de volgende problemen tegen gekomen kraak / piep achterin ( bleek kofferbak slot) en R- achterruit mechanisme werkte niet, opgelost ( garantie claim) andere Nissan Dealer \-/
Verder hij rijdt heerlijk, is lekker fel, en zuinig (4.6 l/100km) als je je R-voet kan beheersen ;)
tot nu toe met auto best tevreden met Bochane(Boxmeer) minder.
Toegezegde Lakstift (Burgundi rood) wacht ik dus nog op was moeilijk/niet leverbaar via Nissan, wordt nu geregeld door schade afdeling van Bochane ::) volgens bedrijfsleider. bleek dat JvH hem helemaal niet besteld had.!!( wat een *****)
01-2008 Nissan Qashqai 2.0 Dci Tekna zwart met.(Black-Beauty)
09-2015 Nissan Qashqai 1.5 Dci Connect Edition /design-pack
              Brons Metallic
08-2020 Nissan Juke 1.0DIG-T117 N Design
             (Burgundy Metallic / Enigma Black)

Hanno

Ziet er mooi uit, befeliciteerd  \-/
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic