Tour de Valk - Qashqai Passion 2019

Gestart door Patrick van Neijenhof, mei 26, 2019, 17:24:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrick van Neijenhof

Hallo Qashqai Passionisten,

Mag ik even uw aandacht voor de tour van 2019!



Zaterdag 31 augustus 2019

Tot onze schrik is het al 2 jaar geleden dat er weer een hele stoet aan Nissan crossovers over de Nederlandse wegen heeft mogen rijden. Reden genoeg dus om de organisatieschoenen aan te trekken en een mooie rit over de Gelderse, Limburgse en Brabantse wegen te realiseren.

Het formaat van deze dag is iets wat voor de oudere leden van Qashqai Passion een gemeengoed zal geworden zijn. Voor onze nieuwe leden leg ik het graag even uit. We beginnen de dag bij de gekozen startlocatie, een mooie rit gaan maken, een  goedgeplaatste tussenstop zullen houden en de dag zullen afsluiten met een heerlijk buffet diner.
Wij hopen weer een mooi repertoire aan auto's te mogen verwelkomen, bestaande uit: Qashqai's, Juke's en X-trail's. Niet (of niet meer) in het bezit van een Nissan, maar zit de passie er nog steeds? Ook dan ben je van harte welkom op deze tour.


Start locatie

Dit jaar hebben wij gekozen om de tour te laten starten bij Hotel van der Valk te Cuijk. Deze locatie is dichtbij de A73 gelegen en daarmee de ideale plek om samen te komen. Samen met het personeel van der Valk hebben wij afgesproken dat wij achteraan op het parkeerterrein een besloten gedeelte zullen hebben, zodat onze mooie auto's bij elkaar tentoongesteld kunnen worden.

Deelnemers zullen hier rond de klok van 12:00 uur verwacht worden. Wij zorgen voor bewegwijzering om je te begeleiden naar ons gedeelte van de parkeerplaats.  We zullen hier dan plusminus 2 uur verblijven voordat we de rit gaan beginnen.

Tevens hebben wij afgesproken dat we voor de prijs van 5 euro 2 consumptie bonnen per persoon hebben, zodat je in het restaurant gebruik kunt maken van een drankje. In dit restaurant is het verder mogelijk om voor eigen kosten ook gebruik te maken van de kaart voor andere versnaperingen. In het restaurant zal rekening gehouden worden met de groep, zodat we een besloten gedeelte hebben waar wij plaats kunnen nemen. Andere faciliteiten zoals het toilet staan uiteraard ter onze beschikking.


Tourtocht

Rond de klok van 14:00 zullen wij ons op pad begeven voor een rondrit door de drie provincies, te weten, Gelderland, Limburg en Noord Brabant. Wat de route precies gaat worden, houden we nog even voor ons, omdat er nog volop aan de weg getimmerd wordt. Uiteraard zorgen wij voor een route met mooie landschappen en bezienswaardigheden.

Parkeerplaats Plasmolen (tussenstop)

Gezien de lengte van de rit en we niet te vroeg willen aankomen bij de eindlocatie, hebben we ook dit maal gekozen voor een tussenstop. Deze keer is onze keuze gevallen op een parkeerplaats gelegen aan een horeca plein in Plasmolen. Hier ben je gedurende 40 minuten vrij om gebruik te maken van de verschillende horeca faciliteiten. Denk aan: een drankje / ijsje op een van de terrassen, of een drankje bij de kiosk.

Restaurant

Als eindlocatie is gekozen voor het Paradijs in Uden. Dit is een Japens en oosters buffetrestaurant met voldoende parkeer ruimte achter de slagboom. Wij zorgen ervoor dat iedere bestuurder een muntje krijgt voor het verlaten van de parkeerterrein aan het einde van ons diner. Als de tour naar verwachting verloopt, zullen wij hier rond de klok van 17:00 uur aankomen.

We hebben gekozen voor een all in formule van 2,5 uur, waarbij koffie, thee, fris, bier en wijn is inbegrepen.
Deze formule staat niet vermeld op de website van het Paradijs, maar is besproken als groep.
Voor een voorproefje kijk op: Paradijs Uden


Kosten

De kosten voor dit voortreffelijke buffet komen op een totaal bedrag van € 30,00 per persoon voor volwassenen.
Kinderen met de leeftijd 4 t/m 12 jaar komen op € 19,00 per kind.
Kinderen met de leeftijd t/m 3 jaar zijn gratis.

Voor de consumptiebonnen bij de start wordt een bedrag van € 5,00 gerekend.
Dit maakt de totaal prijs per volwassene € 35,00.


We hopen een leuke club bij elkaar te krijgen die samen met ons de tour willen rijden.
Wij zijn van mening dat de provincies: Gelderland, Limburg en Noord-Brabant nog steeds mooie toertochten te bieden hebben.

Aanmeldingen zijn nu gesloten.

Wegens de enorme populariteit van het Paradijs restaurant, zijn wij genoodzaakt relatief vroeg te reserveren. Om deze reden hebben wij de uiterlijke inschrijfdatum op zondag 21 juli gezet.

Gaarne aanmelden via email op Patrick van Neijenhof of via PM naar Patrick van Neijenhof.
Vermeldt hierbij uw forumnaam, voornamen van alle deelnemers, het aantal personen inclusief eventuele kinderen met leeftijd en of u blijft eten.

Na ontvangt van uw aanmelding krijgt u een bevestiging.
Later, als de inschrijfperiode is gesloten, krijgt u een PM met daarin de gegevens voor betaling van het bedrag.


Betaling

De kosten voor het buffet en de consumptiebonnen dienen voor 18 augustus 2019
bij mij binnen te zijn om problemen bij het restaurant te voorkomen.

Adressen

Start locatie:
Hotel van der Valk Cuijk
Raamweg 10
5431 NH Cuijk

Tussenstop:
Parkeerplaats Plasmolen
Muldershofweg
6586 AT Plasmolen

Eindlocatie:
Paradijs
Prior van Milstraat 18
5402 GH Uden

Wij hopen uw aanmelding spoedig te mogen zien binnenkomen.
Groetjes van de organisatie van "Tour de Valk" - Elselientje en Patrick van Neijenhof


Deelnemerslijst
Deelnemers in groen hebben betaald en is het bedrag van binnen.


01     Patrick van Neijenhof     2 personen + buffet
02     Elselientje               2 personen + buffet
03     Nissanwielmonteur         2 personen + buffet
04     T&T                       4 personen + buffet
05     C&S                       2 personen + buffet
06     Fritsstoc                 4 personen + buffet
07     Wodkadrinker              2 personen + buffet
08     Winni / Lady cat          2 personen + buffet
09     Coyote                    2 personen + buffet
10     NiSMO                     2 personen + buffet
11     Willem Bever              2 personen + buffet
12     Nicole                    2 personen + buffet
13     _timmeh88                 2 personen
14     Django54                  1 personen

Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

Nissanwielmonteur

Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Patrick van Neijenhof

Hey Ton, ik meen mij te herinneren dat jij je al stiekem had aangemeld, evenals een Theo en company.  :-

Mocht je echter toch ervan willen zien, dan hoor ik dat graag. Al is aanwezigheid voor moderatoren eigenlijk stiekem wel verplicht  ;)
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

Nissanwielmonteur

Haha nee natuurlijk komen we.

De vrouw wil dolgraag mee.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Nissanwielmonteur

Esther vraagt hoelaat het eten begint.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Patrick van Neijenhof

Als alles volgens planning verloopt dan begint het buffet rond 17:00 uur, en dan dus 2,5 uur lang.

Ps; ook in de originele tekst toegevoegd.  ;)
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

elselientje

Heb er weer reuze zin in!

Gezellig vriendinnetje Esther van Nissanwielmonteur eindelijk weer eens zien!

Oh ja! We nemen die dag ook Qashqai-Passion Kentekenplaten mee, dus mocht je belangstelling hiervoor hebben, dan is je kans daar! Geen verzendkosten omdat je de plaat of platen live mee kunt nemen na betaling ter plaatse.

Kosten: (exclusief verzending)

1 plaathouder    -   6 euro
2 plaathouders  - 10 euro

Kosten voor donateurs: (exclusief verzending)

1 plaathouder    - 5 euro
2 plaathouders   - 8 euro


We hebben er, zoals gezegd dus weer veel zin in en hopen op een hele mooie dag op 31 augustus 2019!
We gaan er een dag met een gouden randje van maken!
Met hopelijk veel deelnemers met een Qashqai, X-Trail T32, Juke en ook onze oud-leden met nog steeds dat stukje passion in het hart, ook jullie zijn natuurlijk van harte welkom!

fritsstoc

Ook wij hebben zin in deze Tour de valk.
Zie mail: Patrick .
Gr Frits  :- :- \-/ \-/
Acenta j10 wit. 2010
Connecta j11B Xtronic vivid bleu. 2017
Tekna + J11B 1.3 DIG-T 160 DCT black. Dynamic pack 2020
Renault austral full hybrid iconic esprit alpine 200. 2024

Nissanwielmonteur

Leuk je ook weer eens te treffen, Frits.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

fritsstoc

Jazeker ,het is lang geleden 2 Jaar om precies te zijn.
Wij hebben heel veel zin in deze tour leuk en gezellig.
Gr Frits \-/ :yep:
Acenta j10 wit. 2010
Connecta j11B Xtronic vivid bleu. 2017
Tekna + J11B 1.3 DIG-T 160 DCT black. Dynamic pack 2020
Renault austral full hybrid iconic esprit alpine 200. 2024

T&T

#10
Eindelijk weer een meeting waar vaak ook nieuwe leden om vroegen.

Top Patrick dat jij weer de draad heb opgakt en zoals bekend ben ik zeker weer van de partij  \-/
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Patrick van Neijenhof

Het werdt inderdaad echt tijd Theo.

nu eens zien of we de draad vast kunnen houden en minimaal 1 tour per jaar te rijden.
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

sss

Leuk dat er weer iets wordt georganiseerd, jammer dat het weer onder in het land is, voor ons (topje friesland) wel heel ver rijden. Maar heel veel plezier deze dag had er graag bij willen zijn.
2009  1.6 Acenta   night shade
2012  1.6 Connect  silver metallic
2014  1.2 Dig-T Connect zwart metallic
2016  1.2 Dig-T Connect  smokey silvewr metallic

elselientje

Volgende keer misschien een door jullie te organiseren tour? Is voor ons niet te doen om hem in het noorden uit te stippelen, moeten hem minstens een keer of drie van te voren rijden. Dus dan hou je het bij je eigen omgeving!

Je kunt er natuurlijk een gezellig weekendje van der Valk van maken.... 😉

Patrick van Neijenhof

Ik snap de reactie van sss wel, maar wil ook even vanuit mijn kant aangeven dat dit juist de reden is waarom we normaal willen dat leden zelf het initiatief nemen en een tour organiseren voor de overige leden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat de meetings verdeeld zijn over het land.

Zoals Elselientje zegt hebben wij (zij en ik) een systeem om een tour minimaal 3x te rijden alvorens we daadwerkelijk zeker zijn dat de tour goed is en door iedereen gereden kan worden. Vandaar dat je altijd een beetje in je eigen buurt zal proberen te organiseren. al is het ook alleen maar omdat je de restaurants in je eigen buurt kent en dus weet wat goed is en wat niet.

Maar voor onze nieuwe leden die het organiseren nu nog niet aan durven, ik zou zeggen kom gezellig onze tour meemaken en wellicht inspireert het je wel om de volgende in je eigen buurt te organiseren  :yep: Zo is het immers ook met ons in 2009 begonnen  :D
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |