Discussie topic voor donaties

Gestart door Patrick van Neijenhof, november 06, 2018, 16:44:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

tigrimang

Ik bedoelde meer dat ik dacht dat het behaalde bedrag 1500 moest zijn ofzo... 110 euro valt (vind ik) best mee \-/
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Patrick van Neijenhof

110 euro als hosting kosten valt gelukkig ook best mee. En dat vooral met de uptime die we van onze provider kunnen verwachten.

Voor wat betreft de vraag van Nicole, ik laat de doneer knop gewoon staan. mochten er dan leden zijn die gedurende het jaar willen doneren, dan kan dat gewoon. En mochten we volgend jaar rond deze tijd het bedrag voor 2020 nog niet bijeen hebben, dan verschijnt er vanzelf een berichtje ;)

Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

Frank1957ehv

Toen ik in de topic "bedankt voor dit forum" de mogelijkheid opperde om ons te laten bijdragen had ik niet verwacht dat het in zo'n korte tijd dit succes zou worden. Gekeken naar een andere website waar ik veel kom en waar men een donatieknop heeft krijgt men met moeite 250 euro bijeen in een heel jaar (en daar is een euro van mij bij). Hoewel ook daar ieder een dezelfde hobby heeft geeft dit toch aan dat de rijders in deze groep iets bijzonders zijn. Zag dat er veel donaties waren van 5 euro. Uiteraard staat ieder vrij dat te doneren wat hem uitkomt.
Ook al heb je het doel gehaald denk ik dat je ook verder moet kijken naar andere kosten naast de hostingkosten. Bijvoorbeeld als voorfinanciering van bepaalde zaken zoals kentekenplaathouders of andere QQP memorabilia zoals misschien een speciaal QQP shirt voor bij meetings e.d. . Ik weet niet of de moderatoren elkaar onderling wel eens treffen dan bijvoorbeeld iets lekkers bij de koffie of zo. Ik zeg laten we gewoon doorgaan met doneren en laat ons met regelmaat de inkomsten en uitgaven zien.
1.2 Dig-T N-Tec Vision

manfred

Ik kan natuurlijk niet achterblijven, ook van mij €5,00 gedoneerd.
Qashqai 13 MHEV Tekna Magnetic Blue&Black Cold+Design Pack

vand.m

Petmar

Qashqai+2 2.0 Tekna Faded Denim van 28 juni 2009 met xenon.

Qashqai 1.6 DIG-T Tekna Brons van 21 februari 2015

Qashqai 1.6 DIG-T Tekna+ Brons van 01 mei 2018

Qashqai 1.3 MHEV Xtronic Tekna+ Dark grey van 30 juni 2021

Patrick van Neijenhof

Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

caveman

Patrick van Neijenhof

Nieuwe update,

Allereerst ook jij bedankt Caveman voor de donatie.

Dan nu tijd voor de update. Het gedoneerde bedrag heeft de 200 euro bereikt!
En dat in die paar dagen tijd. Dus iedereen die hieraan geholpen heeft, heel erg bedankt!

Omdat jullie met deze donaties laten zien dat het forum nog altijd flink gewaardeerd wordt, betekend dat ook voor ons dat wij goed ons best doen, maar ook zelfs nog meer willen investeren in onze mooie forum en club.

Om die reden ben ik in contact met een auto materialen leverancier voor het maken van een nieuwe batch kenteken plaat houders met www.qashqai-passion.nl erop. Dus voor een ieder die graag een stukje forum op zijn auto heeft, binnenkort zullen ze weer beschikbaar zijn. Kijk daar binnenkort voor in het QQP shop segment, voor nieuwe info en kosten. (en psst, voor donateurs wil ik iets doen als bedankje, maar dat wordt tzt bekend gemaakt als ik alles rond heb. )

Qsil

Nissan Qashqai Tekna, wit, 2012, 2.0, 4 wdr. automaat, benzine, side bars, dubbele uitlaat, spatlappen, Bose installatie, Nissan drl.

Nicole

Vanaf 11 nov'16 rijdend in een Ink Blue Qashqai connect xtronic. Daarvoor met veel plezier 1,5 jaar in een Nissan Juke
(Ink Blue Juke connect edition).
Vanaf 4 januari 2020 de X-Trail Tekna (imperial Amber). Benzine-automaat versie.

Patrick van Neijenhof

Even een reminder hier voor de leden die aangaven interesse te hebben in een QQP kentekenplaat houder maar wellicht over het hoofd hebben gezien dat ze inmiddels verkrijgbaar zijn.

Kijk hier voor informatie over de kentekenplaat houders.

Fred

Mocht er een "overschotje" zijn, dan heb ik er totaal geen moeite mee dat de moderatoren ergens een keer een hapje gaan eten...
Uiteraard wel een budget-maaltijd  :) We blijven Kruidenier. :yep:
Zal ook wel Van der Valk worden...

Ik verwacht hierop alweer een  "Nee, Kan niet, Gebeurd niet, Is niet nodig, Doen het met liefde"-antwoord, maar wat mij betreft dus geen enkel probleem. Wil daar ook nog wel extra voor doneren.

De kentekenplaathouder? Uh.... Nu niet, maar als het het aan de vrouw ligt....

Lexa330

Goed idee!!! mooie manier om onze blijk van waardering te laten zien voor al het werk en tijd dat de moderatoren in dit forum steken.

mogen we storten?

elselientje

Heren, heren, nee hoor, niet storten, we doen het uit liefde voor onze Qashqai passie!

We zijn heel vereerd met het aanbod, maar inderdaad Fred: hoeft niet, doen we niet, etc. etc.  ;)
Enne.... wanneer geef jij je vrouw haar zin? Ze heeft smaak!  :-