Levertijd nieuwe Qashqai

Gestart door vvo, april 16, 2007, 22:13:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe oud is de QQ rijd(st)er?

18-25
44 (4.3%)
26-35
191 (18.6%)
36-45
326 (31.8%)
46-55
270 (26.3%)
56-65
162 (15.8%)
> 66
32 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 111

Jeroen

Dat kon ook niet want de poll was gesloten.
Nu weer open dus stemmen maar  ;D

vujica

26-35 is weer een stem rijker...  ;D

QQ

Er moet ook iemand ouder dan 66 zijn (volgens de poll) Dat vind ik dan wel weer gaaf!
Mijn pa (67) heeft net een Fiat Panda gekocht, die zie ik niet zo snel in een QQ stappen ;)

Coen

#33
Citaat van: QQ op mei 16, 2007, 15:18:01 PM
Er moet ook iemand ouder dan 66 zijn (volgens de poll) Dat vind ik dan wel weer gaaf!

Ja, da's Qrasse Qnar ;D


jdelz

Volgens mij ben ik met mijn 63 een van de oudste qq

Hanno

Citaat van: jdelz op mei 21, 2007, 22:39:29 PM
Volgens mij ben ik met mijn 63 een van de oudste qq

Dat maakt niet uit, je hebt in ieder geval een goede keuze gemaakt  ;D
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

badhoeveqash

omdat mijn vader niet zo actief is op het internet zal ik de officiele rijder maar eens van een leeftijd voorzien. Me pa is tot zijn grote schrik 19 mei 49 geworden ;). Al vind ik hem in bepaalde dingen best wel hip. Bijvoorbeeld door het kiezen van deze te gekke wagen:P. De tweede gebruker van de auto is wel weer jong want kben over 8 dagen 20 jaar

Tante Linda


En weer een stem voor de groep 26-35 (eigenlijk 2, we rijden natuurlijk wel met z'n tweeën). Al zal dat wel heel voorzichtig worden voor mij  :-[


hondagerrit

#39
Dan nu een stem voor de oude knarren ik word binnenkort 60 maar voel me nog jong.
Ik haal zaterdag mijn QQ 2.0 4wd Tecna pack op in de kleur silver.

SjoerdsQash

Kennelijk hoor ik bij de grootste doelgroep bestuurders van 26-35 jaar want ik ben 30. Maar volgens mij is de auto ook populair onder ouderen (zo wil een vader van een vriend van mij ook misschien een QQ kopen en die is net gepensioneerd). Leuk om te zien dat de QQ geen verkeerd imago (nog) heeft.

Phoenix

Toch wel grappig dat resultaat nooit kan tippe aan de waarheid :p alleen al het feit, dat de jeugd het meeste tijd op het internet doorbrengt, buiten de mensen die al enkele jaartjes op deze aardbol rond lopen :p als ik het zo mooi kan uitdrukken :D welja, kpijs dat ik toch ver één van de jongste bestuurders ben :D die straks met een QQ rond mag toeren
QQP Member 05/2007 - QQP Moderator 09/2013 - 05/2016
QashQai - J11 | 1.6dCi 4WD M/T | Tekna | Bronze

Powerrrr

potverdikkeme .......t'is toch niet leuk om weer met je neus op de feiten worden gedrukt.....31 jaar........pffffff

Kas Kaai

Citaat van: hondagerrit op mei 22, 2007, 22:44:02 PM
Dan nu een stem voor de oude knarren ik word binnenkort 60 maar voel me nog jong.
Ik haal zaterdag mijn QQ 2.0 4wd Tecna pack op in de kleur silver.

Heel veel plezier morgen. T wordt een mooie dag  !!

Kas Kaai

TH13RRy

Mijn QQ wordt deze week besteld.
Nog met mn werkgever aan het overleggen en aan het onderhandelen met de dealer.
Aan de hand van de uitkomst aankomende week wordt het of een visia look of een gewone visia.
Helaas geen tekna voor mij.
Maar dat maakt mij met 21 jaar toch een van de jongste QQ-rijders :)
Wel zal die pas december/januari afgeleverd worden. Dan ben ik inmiddels wel weer een jaartje ouder  ;)