Levertijd nieuwe Qashqai

Gestart door vvo, april 16, 2007, 22:13:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe oud is de QQ rijd(st)er?

18-25
44 (4.3%)
26-35
191 (18.6%)
36-45
326 (31.8%)
46-55
270 (26.3%)
56-65
162 (15.8%)
> 66
32 (3.1%)

Totaal aantal stemmen: 111

JC_Hunter

Euhm... ben ik dan de jongste (toekomstige) QQ rijder van dit forum?
Ik voel me vereerd...  ;D

Ernie

He QQ liefhebbers..
leuk forum trouwens! Kan heel handig als je met vragen zit over deze auto lijkt me. Iets minder vind ik het gez*** over de welke kleur nou wel of niet mooi is (smaken verschillen, kijk maar op de weg) en de leeftijden interesseren mij persoonlijk ook totaal niet. (hoe zou dat nou komen..) a.s. Zaterdag haal ik mijn (onze) 2.0 2WD Tekna Pack CVT op! Ik moet bekennen dat ik de auto besteld heb zonder er in gereden te hebben vandaar dat ik'm nu al 'krijg'.. Ik had wel een rijimpressie gelezen in de Autoweek van 31-01-07 en kreeg toen al te horen van mijn dealer dat de levertijden hard opliepen dus uiteindelijk maar besteld op 8 Februari. Nou maar hopen datíe lekker rijdt!

Coen

Citaat van: JeeWee op april 17, 2007, 08:27:21 AM
... 'ouderen' die vanuit een bijna afgereden Primera of Almera wilden overstappen....

Met m'n 48 jaar en huidige Primera Sport Plus van ik daar wel onder.

Alleen koos ik, naast de zaken waar de meesten voor vielen, ook voor de QQ vanwege mijn 25 jaar geweldige ervaring en rijplezier (weergaloze wegligging Primera) met Nissan. Vol vertrouwen dus dat ik (met jullie) veel plezier aan de QQ zal beleven!

@ ERNIE
Ben jij de Ernst die op 20 maart op Autoblog schreef:
CiteerLeuk om ‘lotgenoten’ te ontdekken op dit QQforum.. Ik verwacht mijn QQ medio April. (besteld 08-02-07) Metallic zwart 2.0 CVT met teckna pack. Wordt wel een kikke auto denk ik.. Ik zal verslag doen van mijn ervaringen.

Zoja, dan kan ik je naam veranderen en jevet maken in ons Levertijden overzicht.

Tashqai

#18
Denk dat je mij op de voet volgt JC ben namelijk net 30 geworden.
Mocht een lease-auto uitzoeken en had een aantal eisen.
Auto moest sowieso ruim zijn en het liefst iets hoger.
Bij ruime wagens keek ik eerst naar de stations zoals Focus,Astra,Octavia.
Voor de hoogte was ik aangewezen op de Altea,Golf Plus etc.
Toen kwam ik op Autoweek de Qashqai tegen hij viel binnen de prijs en ik was meteen verkocht.
Een proefrit gemaakt en alle andere offertes laten annuleren.
Wat wel jammer blijft, is de levertijd. Het lease bedrijf waar wij mee werken heeft net te lang gewacht met de bestelling van mijn Briljant Black 1.5dCi Visia met Looks pakket.
De dealer zit bij ons op de hoek en had aangegeven dat hij er binnenkort nog 1 binnen kon krijgen waardoor ik in juni al in m'n Qashqai zou kunnen rijden. Nu wordt dat waarschijnlijk medio september/begin oktober  :-[

Ernie

Citaat van: Coen op april 17, 2007, 13:02:46 PM
Citaat van: JeeWee op april 17, 2007, 08:27:21 AM
... 'ouderen' die vanuit een bijna afgereden Primera of Almera wilden overstappen....

Met m'n 48 jaar en huidige Primera Sport Plus van ik daar wel onder.

Alleen koos ik, naast de zaken waar de meesten voor vielen, ook voor de QQ vanwege mijn 25 jaar geweldige ervaring en rijplezier (weergaloze wegligging Primera) met Nissan. Vol vertrouwen dus dat ik (met jullie) veel plezier aan de QQ zal beleven!

@ ERNIE
Ben jij de Ernst die op 20 maart op Autoblog schreef:
CiteerLeuk om ‘lotgenoten’ te ontdekken op dit QQforum.. Ik verwacht mijn QQ medio April. (besteld 08-02-07) Metallic zwart 2.0 CVT met teckna pack. Wordt wel een kikke auto denk ik.. Ik zal verslag doen van mijn ervaringen.

Zoja, dan kan ik je naam veranderen en jevet maken in ons Levertijden overzicht.

Klopt helemaal..

Coen

Weer een verloren (autoblog) zoon.
Welkom thuis ;D

Leveringen lopen lekker op aan de onderkant:
http://www.qashqai-passion.nl/index.php?page=7

Extouranner

Extouranner is 40 jaren jong.

paulstone

mijn vrouw en ik zijn 44 en 47

Coyote

Ik ben nu 53 en straks een zeer blije Qashqai rijder en sinds 1973 rij ik al nissan (eerst was het Datsun).

Coyote
Wij hebben de Qashqai e-Power Tekna + besteld, zaterdag 4 febr wordt ie afgeleverd.👍👍
Kleur Magnetic Blue met Zwart dak

spoetnik

@coyote

tegen de tijd dat de QQ wordt geleverd ben je wellicht 55.  :D
04-2011 Nissan QQ+2 J10 1.5 DCI / Dark Metal Grey / Connect met Chrome Pakket
04-2007 Nissan QQ J10 1.5 DCI    /  Cafe Latte          /  Tekna pack Navi

Ringel25

Ik krijg vrijdag mijn Qashqai Visia en dat zou betekenen dat ik met mijn 25 jaar de jongste ben..

Best wel grappig..

Hogedruk

Eric25, dan moet je wel nog even je stem uitbrengen in de poll bovenaan dit topic.   ;) ;) ::)

Coen

Citaat van: Hogedruk op mei 14, 2007, 23:39:21 PM
Eric25, dan moet je wel nog even je stem uitbrengen in de poll bovenaan dit topic.   ;) ;) ::)

Precies (Hartelijke Welkom overigens ;D)!

en even motor en besteldatum toevoegen bij topic
http://www.qashqai-passion.nl/index.php?topic=55

odo

Nou, de 'jeugd' is hier idd in de minderheid. Ben zelf net 25 geworden en vind het nochtans een heel stoere en sportief uitziende wagen met wat pit in...
Was na de testrit dan ook meteen verkocht en mocht van m'n baas een QQ 2WD 2.0 Teckna Pack Executive Dark Blue bestellen  ;)

Besteld: half april, verwacht: eind oktober, begin november...


Hanno

Citaat van: odo op mei 15, 2007, 10:21:17 AM
Nou, de 'jeugd' is hier idd in de minderheid. Ben zelf net 25 geworden en vind het nochtans een heel stoere en sportief uitziende wagen met wat pit in...
Was na de testrit dan ook meteen verkocht en mocht van m'n baas een QQ 2WD 2.0 Teckna Pack Executive Dark Blue bestellen  ;)

Besteld: half april, verwacht: eind oktober, begin november...



Volgens mij heb jij nog niet gestemd  ;)
Bij de categorie 18-25 jaar staat nog steeds nul  :-\
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic