Vraag over zekerings kast links voor die witte stekker

Gestart door blaster45, april 07, 2018, 14:40:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blaster45

Hallo  heb in de achterbak ook die ledlichten gemonteerd zoals lapmarie ,nu had ik die zekerings kast open links voor ,zit daar die witte stekkerknop(zie foto) ik trok aan die.... en de binnenverlichting ging uit dus toevallig de goede
kun je die (ik zeg maar witte stekker er ook uithalen ? of moet die speciaal bij deze zekering zitten ?
zo ja en als hij dan eens stuk gaat hoe krijg je die vernieuwd??? ,Het is mss een domme vraag ,maar ik vroeg me dit af . gr jo blaster45 boven aan zit dat witte stekkertje om de zekeringen eruit te halen dat had ik wel door ... :-! :-! :-! :-! ik hoor het graag

Nissan QQ 1.2 Tekna+  Dark grey

LdN

Lijkt mij een stukje gereedschap, een meegeleverde zekering trekker.
Al eens ingeknepen? dan kan je denk ik de zekering er uit halen en er een nieuwe
in doen.
Reed een QQ 2.0 2009 Acenta, in middels een 2013 Ford Mondeo 1.6 ecoboost platinum. Maar draag de QQ nog steeds een warm hart toe.

Nissanwielmonteur

Het is geen zekering trekker. Dit ding past alleen daar in het kastje.
Je kan daarmee heel simpel de accusafe functie inschakelen die er af fabriek ook op staat.

Het ding kan er wel uit, maar k weet niet precies hoe.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

lapalmeraie

Citaat van: blaster45 op april 07, 2018, 14:40:03 PM
zoals lapmarie

Heb ik ineens een nieuwe naam  :-

Inmiddels ook even via PB met Jo gecommuniceerd met wat vertraging door de wintersport.
Hij had het niet over die kleinere witte zekeringstrekker er iets boven maar over de grote witte accusafe inderdaad. Die kun je er volgens mij ook gewoon zo uit trekken. Nog niet geprobeerd maar ik herinner mij dat Henk dat zo deed als hij zijn auto enkele maanden achterliet in Spanje.
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T