Wifi mirror car adapter

Gestart door Senti79, februari 01, 2018, 21:12:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Senti79

Hallo,

Begin april ga ik als het goed is mijn nieuwe Qashqai geleverd krijgen. Het leuke voorbereidend werk is al begonnen en nu lees ik hier nogal de teleurstellingen en beperkingen over Nissan Connect. Heeft 1 van jullie ervaringen met het inbouwen van een wifi mirror car adapter? Deze wifi adapter wordt dmv een rgb kabel op de autoradio aangesloten en vervolgens kun je via wifi je scherm mirroren en zodoende Android Auto wellicht gebruiken.

Nissanwielmonteur

Er is geen aansluiting voor een rgb signaal.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Senti79

Dat is balen. Ondanks dat het niet het antwoord is dat ik hoopte, zeker bedankt voor het antwoord!!!

Nissanwielmonteur

Helaas had ik geen beter nieuws. Er zijn geen aansluitingen aanwezig om iets extra aan te sluiten. Ook geen versterker contra tulpstekkers.

Nissanwielmonteur

Misschien kunnen we je ergens anders mee blij maken??

Senti79

:) :- nee, voor de rest eerst maar eens op de auto wachten en ervaren hoe alles is. Dankje

blaster45

Goed behalve het SD kaartje(navigatie) en de flitspalen2013 die lopen jaren achter  :-\ :-\ :-\
Nissan QQ 1.2 Tekna+  Dark grey

Senti79

Daarom dat ik aan het kijken was voor Android Auto. Wellicht dan toch maar navigatie via telefoon blijven doen, ook al zullen navigatie aanwijzingen dan niet op het dashboard worden getoond. Nog lang wachten tot april  :)

Tijntjuh

@Blaster

Heb begrepen van de Nissan site, waar je een abonnement kan nemen op de flitspalen, dat er een storing is en daarom geen updates beschikbaar komen. Het abonnement kan je daarom dan ook niet bestellen op het moment. Misschien dat het daar dus door komt dat er in de nieuwe QQ een achterstand is?

Navigatie zou toch wel up to date moeten zijn lijkt me.. Het is immers een nieuwe auto en dan verwacht je toch de meest recentste kaart erop.. Over 4 weken maar eens even checken dan, want dan wordt de mijne geleverd.

Patrik

Je krijgt ook de meest recente kaart die er is. Alleen is de data die erop staat 2 jaar oud.
Ik heb mijn Tekna 2 weken geleden opgehaald, ik heb er niet eens de moeite voor gedaan te kijken of te vragen naar de SD-kaart. Dat zijn in mijn ogen zinloze discussies.
De interface zelf is wel erg goed. Spotify ism Bluetooth audio werkt perfect. Daar hecht ik persoonlijk meer waarde aan.

blaster45

@Tijntjuh
Nee hoor die site ligt er al 6maanden uit ,en het is nu al de 3e nieuwe qq die ik heb  en iedere keer loopt het sd kaartje jaren achter ..... je krijgt tegenwoordig wel 3jaar gratis updates van de sd kaart dus in 2021 heb je alles van 2017 ongeveer (als je geluk hebt want de flitslocaties  zijn van sept 2013  .....  :-! :-! :-! :-! :-! :neen: :neen: :neen: :neen: :neen: :neen:
Nissan QQ 1.2 Tekna+  Dark grey

Tijntjuh

Wat vreemd zeg..
Op de site van Here staat dat de kaartgegevens van Q1 2017 zouden moeten zijn.
Is nog steeds erg verouderd als je het mij vraagt, maar nog ouder zou je niet mogen verwachten in een nieuwe QQ.

T&T

Lijkt hier ondertussen op het SD topic.

Graag on topic mensen.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose
2025  1.3 N-Design Mild-Hybrit 158 Xtronic met Cold,Easy Pack en Panorama dak