2 verticale witte strepen op navigatie scherm

Gestart door Patrik, januari 16, 2018, 19:17:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

turbo

Patrik heeft het zelf ook pas na 50 km rijden opgemerkt.
Dus die slordigheid van de dealer, toch even mee opletten om dat zo direct te veroordelen.

Ronaldo

Ik weet niet hoe jouw eerste kilometers waren met een nieuwe auto maar ik krijg dan zoveel indrukken dat strepen op het scherm waarschijnlijk niet gelijk op zouden vallen.
Als de dealer tijdens de oplevering als service even je telefoon aangemeld zou hebben voordat je gaat rijden had hij het zeker moeten zien.
Eerst een 1.2 Tekna en nu een 1.2 Tekna Xtronic met panoramadak. Verkocht en nu in het bezit van een Opel Grandland X Business Exclusive automaat.

Patrik

Nou Ronaldo, zo was het precies. De eerste km's was er helemaal niks op het scherm opgevallen idd omdat het vreselijk druk was op de weg en ik elders ook nog een andere afspraak had en toch redelijk ver nog moest rijden. Maar ik zal er snel van horen wat de bedoeling is. Gelukkig is alles bruikbaar. De strepen zijn erg storend ja, dus verwacht wel een nieuwe unit.
Verder eerst maar ff genieten van mijn Tekna. Dat scherm komt wel.

Primera P11

Allen,

We gaan er gevoeglijk al vanuit dat de strepen al aanwezig waren tijdens het uitvoeren van de nulbeurt.
Maar misschien waren ze toen nog niet aanwezig en zijn ze ontstaan toen het scherm een poosje in bedrijf was.
En als het wel zo is is het slordig,maar waar gewerkt word worden fouten gemaakt
Ik zou mijn rijplezier er niet door laten vergallen.
En zoals ik al zei,er zal wel een nieuwe in komen.
Rijd een Nissan pulsar visia van 2017
*Link verwijderd*

Patrik

Yep het idd slordig. Vanmiddag door de dealer teruggebeld. Een geheel nieuwe unit staat in backorder. Als het binnen is krijg ik bericht. Weer een paar uurtjes vrije tijd kwijt in totaal, maar wordt opgelost.

Patrik

Ik ga maandag eens bellen hoelang het duurt zo'n unit binnen te hebben. Heb geen idee waar het vandaan moet komen.
Is een nieuwe unit erin plaatsen gewoon plug and play, of komt daar meer bij kijken? Heb geen flauw idee eigenlijk??

T&T

Ja, zo' unit zit er met een halfuurtje onveveer in.
Bij mij duurde het ongeveer een maand  voor er een unit bij de dealer was
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting
2025  1.3 N-Design Mild-Hybrit 158 Xtronic met Cold,Easy Pack en Panorama dak

Patrik

Oei een maand. Die komen van ver dan... staat nu 2 weken in bestelling.

Patrik

Vanmiddag mijn nieuwe nav systeem erin laten zetten. Het is weer netjes opgelost. Ze hebben schijnbaar ook de nav kaart vervangen door de laatste versie werd er vertelt.
Dus ik ben weer happy. Was bij NN niets van bekent van witte strepen op het scherm.
Topic closed  :)