2 verticale witte strepen op navigatie scherm

Gestart door Patrik, januari 16, 2018, 19:17:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Patrik

Vanmiddag mijn nieuwe Tekna J11B opgehaald bij de dealer. Fantastische auto.
Maar nu was ik al 50 km van de dealer weg toen het ons pas opviel dat er pontificaal 2 witte verticale strepen in mijn scherm staan. Welk menu of functie ik ook pak. Verder doet alles het prima.
Zal morgen eens bellen naar de dealer. Maar misschien heeft iemand een idee??

LdN

Reed een QQ 2.0 2009 Acenta, in middels een 2013 Ford Mondeo 1.6 ecoboost platinum. Maar draag de QQ nog steeds een warm hart toe.

Nissanwielmonteur

Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Hanno

Ai dat lijkt mij inderdaad ook een defect scherm, dat hadden ze toch eigenlijk moeten zien bij de nulbeurt  ???
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

Nissanwielmonteur

Is het nou 3.6 of 3.7 km naar je bestemming.

Precies op het juiste moment de foto gemaakt denk ik dan

Maar goed, dat even ter zijde.

Als hij een fatsoenlijke 0-beurt had gehad dan was dat zeker opgevallen. Je kijkt er ook niet even omheen.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Patrik

Ja 3,6-3,7 staat idd door elkaar heen. Zal morgen even bellen. Zal wel een nieuwe unit worden dan.

WTM81

Patrik

Ze gaan het probleem met de 2 witte strepen voorleggen bij Nissan Nederland of het al eens eerder voorgekomen is. Ze komen er later op terug voor de oplossing. Ze gaven aan dat ze het gelijk hadden moeten zien. Later meer.

deusjevo

Slechte oplossing, gewoon vervangen als je dealer bent en dan kan die dealer het lekker zelf uitzoeken met Nissan.
Jij hebt zaken gedaan met de dealer, niet met Nissan, dat is de garage zijn probleem.
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

Ronaldo

Ben het met je eens. Hele slechte service van de dealer. Als het na een jaar gebeurt kan ik het begrijpen  maar dit slaat nergens op.
Eerst een 1.2 Tekna en nu een 1.2 Tekna Xtronic met panoramadak. Verkocht en nu in het bezit van een Opel Grandland X Business Exclusive automaat.

QQ013

Dus bij deze dealer voert de klant de 0 beurt uit, nemen zij contact op met Nissan Nederland en gaan dan repareren. Mocht je nog extra kosten voor de aflevering betaald hebebn dan zou ik die reeds terug vragen.
Inderdaad slechte beurt van die dealer.
Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan meteen na de aflevering. maar dan hoort een dealer het eerst te gaan vervangen en dan pas de zaak te regelen.

1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

T&T

Ik denk dat de dealer nu een andere Connect heeft besteld.
Bij mijn eerste J11 was de USB kabel aansluiting defect wat mij een andere Connect opleverde.

Mijn dealer vertelde me toen dat ze contact met NN gingen opnemen en dat het een andere Connect ging worden.
Dit had zijn dealer gewoon moeten vertellen.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting
2025  1.3 N-Design Mild-Hybrit 158 Xtronic met Cold,Easy Pack en Panorama dak

Primera P11

Er zal heus een nieuwe in komen,de rest is administratieve kinnesinne.
Rijd een Nissan pulsar visia van 2017
*Link verwijderd*

Eddy S•

Zal zeker wel vervangen worden en denk niet dat het bij de meeste dealers zomaar op het schap ligt.
QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

QQ013

Natuurlijk komt daar een nieuwe voor. Daar zal ook niemand aan twijfelen. Probleem is dat een afleverbeurt juist dit soort ongein hoort te voorkomen. Mocht je als dealer dit vooraf ontdekken en zou de levering daardoor uitgesteld moeten worden dan kun je dat bespreken met de klant. Dan ligt de keuze bij de klant. Nu is het ronduit slordig.
1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR