Terugroepacties

Gestart door Hogedruk, april 16, 2007, 22:02:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nissanwielmonteur

In de banden zou 2.6 moeten zitten?
Na oppompen 2.3

Banden lopen af en de automobilist "wordt geacht" dat zelf enigszins bij te houden.

Doen ze dat niet dan gaan ze op te zachte banden rijden. Enkele jaren geleden merkte je dat niet. Nu wordt je ervoor gewaarschuwd.

Ik wil ze allemaal zaterdagavond niet op de koffie hebben die me een brandend lampje langskomen en denken dat ze er lekke band hebben.

Het vervelende zie ik er niet aan. Wel dat het systeem werkt.

Olie controleer je toch ook??

Dat van dat beugeltje bij het binnenscherm om ervoor te zorgen dat de remslang niet slijt dat ga ik niet weer uitleggen.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

J@n

#226
Ik heb het systeem nooit op 2.6 Bar gezet. Dit is 'spontaan' gebeurd na de update.
Ik ben nog zo handig geweest om het systeem aan te passen.
Volgens mij is dat niet iedereen.
Als er meer spontaan gebeurd, geeft dat weinig vertrouwen. Zeker vlak voor een vakantie waar je duizenden km's gaat rijden.
Ik zet het hier neer omdat ik verwacht dat ik niet de enige ben die hier last van krijg, en dan komt dat terug naar de dealer.
Ik heb 19 inch velgen en banden en heb me aan de richtlijnen gehouden van de tekst zoals die in de deursponning staat omschreven. Omdat we volgeladen op vakantie gaan, achter meer lucht in de banden...



Nissanwielmonteur

Nou ik zet grote vraagtekens want mij is het nog nooit opgevallen.

Ik ga het zeker in de gaten houden.

Wens je in ieder geval vast een fijne vakantie.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Hay54

Af fabriek stond de banddruk voor en achter ook op 2,6 bar ,bij de eerste beurt (na 1 jaar) hebben ze het veranderd naar, voor 2,3 en achter 2,1. :yep: :yep:
Hay54