Aanpassingen aan de J10

Gestart door VIP1980, november 08, 2017, 14:37:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juke1.2

Super gedaan, je bent een vakman als je dit kunt. \-/ maar dat zwart op de koplampen  ???..... zou...ik.... dezelfde kleur doen als de bolide  :yep:

MrPianola


michelvantriet@gmail.com

Mooi zo met dat mat grijs hoor.
Ik neig ook naar dezelfde kleur als carroserie voor de booskijkers. Maar het is jouw auto dus  :)

JeffreyB

Oh, ik vind het wel mooi zo zwart, dat macht met de bumper en de kunstofgedeelten aan de zijkanten.
Misschien dat dezelfde kleur wel mooier kan zijn, maar dat moet je dan een uitproberen haha. Nogmaals: je hebt het echt heel netjes gedaan!

Primera P11

Idd knap gedaan.
Ik ben wat dat betreft nogal ouderwets,een auto moet glimmen,dat wrappen is aan mij niet besteed.
Ik vraag me ook af of de lak er niet onder te lijden heeft.
Uiteindelijk plak je er iets op en dat gaat met lijm en tast die lijm uiteindelijk de lak niet aan.
Rijd een Nissan pulsar visia van 2017
*Link verwijderd*

VIP1980

Dank jullie wel !!

De lak lijdt er niet onder, als ik de folie  verwarm trek je hem er vanaf ( testje al gedaan en de ''verkoper'' gaf dit al aan ) De lijm is in een bepaald honinggraat structuur op de folie aangebracht, zodat ook luchtbellen er makkelijk uit verdwijnen.

De folie voor de koplampen ga ik dit weekend uitproberen  ;D

VIP1980

heeft even geduurd maar dan hebben we ook wat, van het weekend de auto afgemaakt.

Spiegels en deurgrepen zijn mat zwart geworden, zodat de accenten van de bumper nog een beetje meekomen.

De booskijker is toch  de kleur van de auto geworden.....zal van het weekend wat mooiere foto's maken.






Heb me wel op het werk verkeken, om de auto te wrappen wellicht lag dit ook aan het type wrap-folie. Het was voor mij een probeer project om te kijken of het zou lukken, en moet zeggen wat ik op papier had is ook daadwerkelijk gelukt... \-/

JeffreyB

Nou ik vind het in ieder geval prachtig!  :) :yep: \-/

michelvantriet@gmail.com

Ziet er goed uit ja, zeker met de booskijkers in dezelfde kleur.
En de kappen en deurhendels maken het zo wel mooi af

deusjevo

Mooi hoor, ik zou alleen het chroom van je grill en het Nissan logo op de achterklep wellicht nog matzwart spuiten
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

VIP1980

Citaat van: deusjevo op september 17, 2018, 11:20:00 AM
Mooi hoor, ik zou alleen het chroom van je grill en het Nissan logo op de achterklep wellicht nog matzwart spuiten

Stond al op mijn to-do list, echter zat ik te twijfelen voor de voorkantl om de hele gril te pakken of echt alleen het chroom....

misschien een discussie voor de Ja en Nee's  hahahhaha

deusjevo

Ik zou alleen het chroom doen geloof ik, staat net wat verfijnder
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

michelvantriet@gmail.com

Zou er een poll aan plakken...  :-

Wilbert

Bijzonder is ie geworden. Vind het wel gaaf. Knap hoor.

tigrimang

Waauw... mooi!!

Ik heb een Honda fr-v gehad (6 zitter) en die heb ik mat zwart gedipt. De folie trek je ook makkelijk naderhand eraf. Hij blijft dan ca. 2 a 3 jaar zitten. Na een jaar had ik mat bleublack daarna hoogglans zwart gedipt.

Maar wrappen is ook mooi. Ik twijfelde toen ook of ik het moest wrappen. Maar gezien de tijd je eraan kwijt bent en de kans dat de folie geen goede kwaliteit zou hebben en ook moielijke rondingen...heb ik besloten te gaan voor dip!
Maar tof gedaan! Ziet er echt machtig uit.....
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI