Aanpassingen aan de J10

Gestart door VIP1980, november 08, 2017, 14:37:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VIP1980

#15
Citaat van: Wilbert op november 27, 2017, 13:23:49 PM
Goed bezig! Veel plezier met het luisteren naar muziek gelardeerd met volle en diepe bassen \-/

gaat helemaal goed komen....zal alleen aan de buitenkant wat dingen moeten vastzetten/isoleren

Af en toe trilt de kentekenplaat een beetje mee....  :-

Gotez2

Citaat van: VIP1980 op november 27, 2017, 08:26:57 AM
Van het weekend maar weer eens bezig geweest  :yep:

Ik miste de lage klanken toch wel, dus een woofer gemaakt die zo compact mogelijk was

Ik zat een beetje met de wielkast maar daar heb ik gelukkig netjes omheen kunnen werken ( moet alleen de woofer nog even netjes vastmaken  :P



Inmiddels ook alle spullen binnen voor het scherm......

Bovenste helft is de voor camera en de onderste helft de achter camera....(wellicht in de toekomst nog een linker en rechter camera erbij , ik kan tot max 4 camera's gaan )

Helaas bij bestelling niet door gegeven dat de voorcamera geen belijning moet hebben....(gelukkig op een Amerikaanse forum een truuk gevonden om het aan te passen) echter moet de hele camera dan uit elkaar....dus dat komt nog wel  ::)




Ik zie dat je een nieuwe radio hebt geplaatst maar het bovenste (vaste) scherm nog wel meedoet. Hoe heb je dat gedaan? En welke radio zit er nu in?

VIP1980

Het bovenste scherm is niet het originele scherm maar een gewoon  7'' inch ( zelfde formaat als bestaande  )  scherm met AV input...( overigens ook HDMI en VGA ) die past precies in de unit waar het oude scherm in zit.( kijk maar eens op ali daar vindt je ze zonder behuizing )


Achter het scherm zit alle elektronica ( video splitters , aansturing scherm )
De standaard camera die van achteren komt, komt uit op de kabel van het oude scherm ( Mocht je de pinnen willen weten welke het is, moet ik even mijn document raadplegen  )
Wil je continu beeld vanuit achteren moet je in de camera-unit van de achteruit een brugje in de bekabeling maken, die zit rechts achter in de kofferbak ( alsof de camera denkt dat de auto constant in zijn achteruit staat )

Voor de voor camera heb ik er eentje in de bumper geplaatst en zo de kabels naar het scherm-unit getrokken.

De radio is een Chinese radio ( volgens mij niet eens een merk ) totale kosten €110 die ik via aliexpres heb besteld kwam nog wel 40 euro bij voor invoeren maar dan ben ik met 150 euries volgens mij nog goedkoop uit... ( mocht je willen weten welke, zal ik even op alie moeten kijken )

Waar het mij om ging bij de radio is dat ik de stuurfuncties ook kon gebruiken, en na wat uitzoekwerk kon dat......

Nissanwielmonteur

Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

VIP1980

Zie dat er nog maar 1 dingetje te doen staat...

* alle verlichting naar LED ( zowel binnen als buiten )

Ach als dit gedaan is verzinnen we er wel weer wat bij   :-

VIP1980

Citaat van: VIP1980 op december 13, 2017, 13:26:19 PM

Ach als dit gedaan is verzinnen we er wel weer wat bij   :-

Zoals gezegd ..... :- ga ik de auto dit weekend wrappen....zal niet in 1 keer klaar zijn maar beetje bij beetje moeten we er komen. ( kleur laat ik nog even in het midden  :-! )

JeffreyB

Ga je het zelf wrappen of laten doen? Ben benieuwd!

VIP1980

#22
ga het zelf doen / proberen.....ben al een aantal weken alleen maar youtube filmpjes aan het bekijken hoe je de moeilijke gedeeltes aanpakt ... ;D we gaan het zien  :\

VIP1980

#23
Alvast een tipje van de sluier....  :- gaat toch wat meer werk inzitten dan verwacht...  :-!



Pat

Ziet er netjes uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat!  :D
Qashqai (J11) Connect Edition 1.2 DIG-T Pearl White, Android headunit

Nicole

Veel werk maar heel erg mooi ben benieuwd naar de rest straks
Vanaf 11 nov'16 rijdend in een Ink Blue Qashqai connect xtronic. Daarvoor met veel plezier 1,5 jaar in een Nissan Juke
(Ink Blue Juke connect edition).
Vanaf 4 januari 2020 de X-Trail Tekna (imperial Amber). Benzine-automaat versie.

JeffreyB

Ziet er goed uit!
Vraagje: waar heb je die booskijker gekocht?

VIP1980

#27
dank jullie wel grootste deel moet nog gebeuren... :)

booskijker dat is gewoon folie, vergeet echter niet dat je knipperlicht erachter zit....pagina 1 van dit topic.... :yep:

VIP1980

Zodan weer een stukkie verder....handvaten moeten nog gedaan worden.

Over de koplampen ben ik nog aan het twijfelen of ik ze zwart laat of de dezelfde kleur als de auto ga doen...vindt het zo ook wel wat hebben aangezien de bumper ook zwart is...






JeffreyB

Zo dan! Dat heb je mooi gedaan.