Nissan Nederland

Gestart door wassen, mei 10, 2007, 00:23:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TheBaldyMan

#75
Tsja Hanno, een dergelijke reactie had ik eigenlijk wel verwacht.
Hand in eigen boezem steken, hebben ze nog nooit van gehoord.
Jammer, een gemiste kans op hele positieve reclame!

Juridisch gezien hebben ze nog steeds geen poot om op te staan voor wat betreft de geldigheid van de disclaimer.
Voor de punten die wij hebben aangedragen kunnen ze zich daar simpelweg niet op beroepen.
Alleen... het punt is dat wij Nissan Nederland niet aan kunnen pakken omdat wij een overeenkomst hebben met een ander, nl. de Nissan dealer.
Behalve voorzichtig aandringen op een tegemoetkoming, wil ik (en de meesten onder ons, denk ik) het verder niet op de spits drijven.
Dat zou de verstandhouding met de dealer niet ten goede komen en misschien loop je dan later ook nog de kans genaaid te worden met bijv. reparatiekosten.
Een sigaar uit eigen doos dus. (da's niet zoals bij Clinton want die draaide de boel een beetje om  ;) )

Nissan Nederland fouten maken, en dealer en klant het gelag betalen.
Ik vraag mij wel af of de reactie hetzelfde zou zijn als de QQ niet zo extreem goed zou verkopen...

Het fijne van dit forum is iig dat wij nu allemaal weten dat het Nissan Nederland geen reet interesseerd of de Nissan rijder tevreden is.
De koude douche komt eraan, mensen. Jullie hebben 'm dubbel en dwars verdient!

Hanno

@ BaldyMan,

Dit type brief had ik inderdaad zelf ook al wel verwacht.
Zoals ik een tijdje terug al schreef zijn de eerste reacties van dit soort instanties vaak dooddoenertje.

Wat mij wel stoort is het feit dat Nissan er 6 weken over doet om een standaard briefje te sturen waarbij je ook nog eens het gevoel krijgt niet serieus te worden genomen  >:(
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

JC_Hunter

triest... in 1 woord: triest.
Meer wil ik er niet over zeggen..

heatseaker

ik zeg 2 woorden: RADAR, CONSUMENTENMAN (of bestaat die niet meer)

Etienne S.

Citaat van: TheBaldyMan op juni 22, 2007, 17:49:32 PM
Het fijne van dit forum is iig dat wij nu allemaal weten dat het Nissan Nederland geen reet interesseerd of de Nissan rijder tevreden is.
Zodra de handtekening voor de bestelling gezet is zal 't Nissan waarschijnlijk aan z'n spreekwoordelijke reet roesten. >:(

Ik heb dan ook niet de illusie dat de levertijden van reeds bestelde auto's nog ver omlaag gaan. Met kortere levertijden haalt men liever nieuwe klanten binnen, laat degenen die al besteld hebben maar stikken/wachten.

wassen

Uiteraard heb ik een zelfde brief van NN ontvangen met nog een verwijzing naar de eerste brief. Uit de tekst valt op te maken dat ze de brief gewoon niet goed lezen en er dus geen bal van snappen. In mijn tweede brief die voornamelijk over het leer ging, verwijzen ze in hun reactie weer naar de mp3 onmogelijkheid. Echt ongelooflijk arrogant.

Hanno

@ Soepkip,

Ik begrijp uit jouw reactie dat jij op jouw 2de brief ook al een antwoord hebt gekregen.
Ook de 2de keer is het blijkbaar weer zo'n dooddoenertje  >:(
Geen reactie op jouw woorden over eventuele juridische stappen?

Wat kunnen we verder nog doen  ???
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

nisqai

bij nissan nederland schijnen nog maar een handjevol medewerkerks aanwezig te zijn
de rest wordt vanuit frankrijk geregeld.
dit zal ook wel een van de redenen zijn dat nissan rijders de laatste tijd geen of late reacties krijgen op hun schrijven. ze hebben natuurlijk weinig tijd en lezen de brieven nauwelijks.
nissan nederland staat bij veel nissanrijders niet hoog aangeschreven

Jan

Op de site van nissan.nl staat weer een vernieuwde brochure van de qashqai (22 juni)
Kijk bij download een brochure.
Ik weet niet wat en of er iets verandert is maar misschien heeft iemand er iets aan.
http://www.nissan.nl/RNNNV/nl_NL/ebrochure/Nissan_QASHQAI.pdf

Marky D.

onder die paar medewerkers in Nederland, ben ik bang dat ze wel flink wat juridische expertise zullen hebben.... Ik denk dat er weinig aan gedaan kan worden en dat zo'n disclaimer natuurlijk niet voor niets bestaat. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat er niks mogelijk is, maar juridisch gezien zit het volgens mij behoorlijk dichtgetimmert.

Dus mijn idee zou zijn: Nodig bij de volgende QQ bijeenkomst "Hart van Nederland" uit, vermeld dit van te voren aan Nissan Nederland (en laat nog eens blijken dat we ons flink genaaid voelen en al helemaal dat zij geen poot uitsteken) en laten we eens bekijken of ze dan nog steeds te belabberd zijn om daadwerkelijk stappen te ondernemen.

Dus het thema van de volgende bijeenkomst is: gezellig samenzijn en ons gelijk halen :)

TinuZzZ

Pers is een uitermate vervelend pressiemiddel als je die aan je broek krijgt.Ik zie alleen niet de meerwaarde van o.a Piet Paulusma die voor 1x zijn slogan aan gaat passen voor ons en zal afsluiten vanaf de meetinglocatie :"vandaag geen leer,morgen misschien wel weer, oet morn!(o.i.d)  :-

Die jongens bij Nissan Nederland zitten tot aan hun nek afgedekt middels de disclaimer,hoe zuur ook vrees ik.

Hanno

#86
Volgens mijn rechtsbijstandverzekering geldt die disclaimer alleen voor kleine wijzigingen en niet voor dit soot zaken.

Als dit niet klopt zou je met zo'n disclaimer dus van alles in die folder kunnen zetten wat je later simpelweg herroept, dat kan toch niet waar zijn, waar is de bescherming van de consument gebleven
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

Shift

Vergis ik me nou of uit deze nieuwe folder ook de lade onder de stoelen verdwenen!!

patje

ik heb een lade onder de passagierstoel,hangt af van welk type QQ je besteld geloof ik ,mijne is een acenta(B)

Colinissan

Tis een grove fout, laten we dat voorop stellen.
Daarnaast snap ik de onvrede over het geheel.
Wat ik alleen niet snap is dat er maar geprobeerd wordt om Nissan Nederland "aan te pakken" en via de meeste rare manieren.
Een brief naar radar en de consumentenbond lijkt mij de beste oplossing om het via de media te spelen, maar Hart in Actie  :- denk dat die meer gaan doen voor mensen die bijv geen QQ kunnen kopen of iets dergelijks.

Zou eerder het op een akkoordje proberen te gooien met de dealer, helemaal de nog aanstaande kopers of de nog niet geleverde QQ (ontbinding van een koop contract bijv). Uiteindelijk doe je toch zaken met je dealer en die zou toch echt op de hoogte moeten zijn. Niks voor niks krijgen die trainingen over een product.