SD kaart

Gestart door james12345, mei 06, 2013, 20:20:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hendrik

Vrouwtje moest daar zijn ( indoteak?), achter Nissan van Leijden,
komende v/a rotterdam(A20 -12) moest ik via waddinxveen / boskoop=> alphen a/d rijn (N207)volgens Nav
maar ook daar de nodige (nieuwe) rotonde 's waar nav geen raad mee wist en stuurde me uiteindelijk via polderweggetjes naar Alphen . ::)
01-2008 Nissan Qashqai 2.0 Dci Tekna zwart met.(Black-Beauty)
09-2015 Nissan Qashqai 1.5 Dci Connect Edition /design-pack
              Brons Metallic
08-2020 Nissan Juke 1.0DIG-T117 N Design
             (Burgundy Metallic / Enigma Black)

Nissanwielmonteur

Ja joh, en dan kom je niet even een bakkie bij Toni halen.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Hendrik

volgende keer Toni, moet vast nog eens terug  ;) vrouwtje had nog meer leuke dingen gezien daar  :-\
maar we dwalen af, net als de SD kaart ;D ;D
01-2008 Nissan Qashqai 2.0 Dci Tekna zwart met.(Black-Beauty)
09-2015 Nissan Qashqai 1.5 Dci Connect Edition /design-pack
              Brons Metallic
08-2020 Nissan Juke 1.0DIG-T117 N Design
             (Burgundy Metallic / Enigma Black)

Robje

Citaat van: hermanv op augustus 23, 2016, 19:07:04 PM

Alleen in de brochure van de black edition spreekt men van mapcare. Deze dienst zou gratis zijn voor alle voertuigen geproduceerd vanaf 1 mei 2016

De nauwkeurigheid van uw kaarten is cruciaal opdat uw navigatiesysteem optimaal kan blijven werken. Nissan MapCareTM is een dienst waarmee u gedurende drie jaar na de aankoop van uw voertuig elk jaar een gratis kaartupdate krijgt.

Vraag uw dealer om meer informatie of bezoek de portaalsite YOU+Nissan op www.nissan.be

*Aanbieding geldig op het hele Nissan-assortiment uitgerust met NissanConnect (met uitzondering van NV200 en 370Z) geproduceerd vanaf 1 mei 2016. Deze aanbieding geldt niet voor voertuigen in voorraad die geproduceerd werden voor 1 mei 2016.

Ik heb mijn qashqai(tekna) besteld op 11 mei, noch verkoper noch dealer hebben het hierover gehad.

Klopt helemaal. Heb vorige week onze QQ besteld en wordt aanstaande dinsdag geleverd. Daar ik enige "zorgen" had betreffende de actualiteit van de kaarten, meldde de dealer dat de navigatie is voorzien van kaarten uit mei 2016. Ook het MapCare verhaal werd me uitgelegd. Ga het volgende week dinsdag zien of het allemaal klopt.

deusjevo

Kaarten uit mei 2016 zijn er nog niet.
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

Robje

Citaat van: deusjevo op september 01, 2016, 15:35:09 PM
Kaarten uit mei 2016 zijn er nog niet.

Toch werd mij dit, ook vanochtend nog, verteld door de dealer.  ???
Maar zoals gezegd, ik ga dat dinsdag meemaken.

hermanv

Houd ons op de hoogte.

Robje

Zeker wel. Ben zelf ook rete benieuwd namelijk.

Santimus

Nieuwe SD kaart zojuist besteld bij mijn dealer in Leiderdorp kosten €121,- volgens de dealer van 2015 maar pas dit jaar uitgekomen.
Theo (Santimus)
2011 Nissan Qashqai 1.6 Acenta zwart
2014 Nissan Qashqai 1.2 Tekna brons
2017 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 Xtronic TEKNA Pearl White

sss

bestelling annuleren december/januari komt er een nieuwe kaart uit zie topic mapcare
2009  1.6 Acenta   night shade
2012  1.6 Connect  silver metallic
2014  1.2 Dig-T Connect zwart metallic
2016  1.2 Dig-T Connect  smokey silvewr metallic

Gerke

Afgelopen zaterdag werd ik weer geconfronteerd met het verouderde kaartmateriaal icm de belabberde routebegeleiding van mijn J11 :(

In Papenburg zijn de nodige werkzaamheden waar de navigatie totaal niet weet wat er mee moet gebeuren. Alle blokkades staan keurig in TMC, maar de navigatie bleef me rondjes laten rijden.
Uiteindelijk mijn Lumia er maar bijgepakt en die laten navigeren, binnen 5 minuten op de juiste plek.

Beide maken gebruik van het Here kaartmateriaal, ook daar heel duidelijk te zien dat de Nissan navigatie bijna 2 jaar achterloopt met het kaartmateriaal, terwijl mijn Telefoon bijna maandelijks kaartupdates ontvangt.

Wat een frustratiesysteem. Ik ben er nu al van overtuigd dat mijn volgende auto geen Nissan wordt, want de service is frustrerend.

Nissanwielmonteur

Ach, dan is er wel weer wat anders wat niet goed is.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Gerke

Citaat van: Nissanwielmonteur op december 05, 2016, 10:15:39 AM
Ach, dan is er wel weer wat anders wat niet goed is.

Natuurlijk, ben ik ook wel met je eens.
Mijn frustratie komt doordat ik ruim 60K per jaar rijdt, waarvan de helft afhankelijk is van navigatie. Ik heb al een hoop meegemaakt, maar dit is werkelijk een slecht systeem. Al een hoop contact gehad over deze frustratie, maar gewoonweg geen antwoord gehad waar ik iets mee kan. Vooral het aangeven door Nissan Benelux dat er geen klachten bekend zijn vind ik een stuk minachting naar de klant (het internet staat vol over de belabberde werking).

Verder jammer hoor, auto bevalt verder prima, maar ik kan me dit niet permitteren, kost mij onnodig geld

Hendrik

Helaas niet alleen het navigatie systeem,
ook hier al meerdere keren de weg kwijt via QQ-Navigatie >:(
En ook het connect systeem krijg ik maar niet aan de "praat"
geweldige toevoeging voor de QQ ?
maar zeker geen reclame als het niet werkbaar te krijgen is ::)
Nissan dacht de tijd vooruit te lopen, maar lopen wat dit betrefd enige jaren achter !!
verouderde systemen waarbij ook geen service geboden wordt,
dealer verwijst maar naar Nissan Benelux ??? daar moet hij contact mee opnemen, niet wij >:(
jammer want verder bevalt de QQ prima.
01-2008 Nissan Qashqai 2.0 Dci Tekna zwart met.(Black-Beauty)
09-2015 Nissan Qashqai 1.5 Dci Connect Edition /design-pack
              Brons Metallic
08-2020 Nissan Juke 1.0DIG-T117 N Design
             (Burgundy Metallic / Enigma Black)

sss

2009  1.6 Acenta   night shade
2012  1.6 Connect  silver metallic
2014  1.2 Dig-T Connect zwart metallic
2016  1.2 Dig-T Connect  smokey silvewr metallic